آنچه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید فراشبند گذشت

آنچه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید فراشبند گذشت

آنچه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید فراشبند گذشت

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فراشبند در سال 94 به ریاست آقای پورزارعی فرماندار شهرستان فراشبند برگزار گردید.
آنچه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید فراشبند گذشت

به گزارش نخل بیدار اولین جلسه شورای اداری شهرتان فراشبند در سال 1394 هفته گذشته چهارشنبه با حضور کلیه اعضاء با دستور کار آمادگی جهت استقبال از رییس جمهور و هیات همراه به استان فارس و شهرستان فراشبند ، بررسی عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی ، جمع بندی جذب اعتبارات طرح تملک سرمایه ای و 2 درصد نفت و گاز سال1393 و فعالیت ها و پروژه های پیشنهادی سال 94 (با اولویت طرح های نیمه تمام )جهت طرح در کمیته برنامه ریزی به صورت مکتوب در محل سالن الغدیر فرمانداری برگزار گردید.

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 

ابتدای پورزارعی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال دولت و ملت ,همدلی وهمزبانی خواستار اجرایی شدن این شعار به صورت عملیاتی در میان دستگاهای اجرایی و جامعه شد.

وی ضمن اشاره به تشکیل جلسات مکرری که به منظور استقبال از سفر دولت تدبیر و امید به استان فارس و همچنین نماینده  رییس جمهور جهت سفر به شهرستان فراشبند صورت گرفته بود پرداخت و گفت: بدین منظور کمیته هایی تشکیل گردیده و شرح وظایف آن ها مشخص و تعیین شده و به تک تک کمیته ها ابلاغ و تفویض شده است که هریک موظف به انجام آن به نحو احسن می باشند تا استقبالی آبرومندانه و درخور شهرستان صورت پذیرد.

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 

پورزارعی  در ادامه پیرامون مباحثی چون پیگیری اهداف سازمانی در جهت آبادسازی بر طبق برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت ، بودجه بندی های دولت با توجه به شرایط کشور و جلسات برگزارشده ستاد تسهیلات نوروزی وهمچنین نظارت بر حسن انجام کار ،برنامه ها و اقدامات انجام شده در جهت توسعه سرمایه گذاری و اشتغال  سخن گفت و پیگیری های انجام شده در جهت ایجاد پالایشگاه بنزین، شهرک صنعتی و فاز 2 پالایشگاه و زیر ساخت های آن ها و گشودن باب حضور باشگاه خبرنگاران و فعال نمودن روابط عمومی های ادارات و حمایت از آنان را مطرح نمود .

 

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 

فرماندار شهرستان فراشبند ضمن تذکر و  تاکید برعدم استفاده از بیت المال در مصارف شخصی و برخورد با متخلفان نزدیکی به زمان انتخابات و دوری روسای ادارات و مسئولین از مسائل حاشیه ای انتخابات را بسیار جدی خواند.

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 


وی پیگیری 100 در صد اعتبارات و محقق کردن آن توسط ادارات ، اولویت بندی طرح های نیمه تمام ، ساماندهی مشکلات مسکن مهر شهرستان با همکاری ادارات مرتبط ، اولویت بندی دستور کار ادارات به موضوعات اشتغال ازدواج آبخیزداری و سرمایه گذاری در بحث صرفه جویی، تعیین قرق بان در جهت جلوگیری از آتش سوزی مراتع ، ایجاد امنیت در اموال دولتی ، ایجاد راهکارهایی در جهت ملاقات های عمومی و بیشتر در خدمت مردم بودن را از فعالیت های صورت پذیرفته و مورد اجرا در سال جدید خواند .

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 

محسن پورزارعی ضرورت نگهداری از اموال بیت المال و استفاده ناصحیح را بسیار مهم نامید وبیان داشت:مسئولین از وسایل نقلیه دولتی جهت مصارف شخصی استفاده نکنند ودر صورت مشاده با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار فراشبند در ادامه انجام امورات مربوط به بخش سرمایه گذاری در اسرع وقت و استفاده و همکاری از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در بکارگیری نیرو بعنوان متولی را مهم نامید وافزود: داشتن سلامت اداری و جلوگیری از هرگونه فساد و سهل انگاری لازمه خدمت رسانی صادقانه است و مسئولین باید با ایجاد انگیزه  برای کارکنان  برنامه های خانوادگی و گروهی تدارک ببینند .

اولین جلسه شورای اداری فراشبند در سال 94

 

پورزارعی ممنوعیت استفاده از اتباع بیگانه را جدی و مورد پیگیری خواند و افزود: در صورت مشاده ضمن جلوگیری، برخورد قاطع با خطا کارصورت خواهد گرفت.

 

در ادامه جلسه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی هرکدام دقایقی به بیان اقدامات انجام شده در ایام نوروز پرداختند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: